1 december

Kom hem från träningen för en timme sen typ. Har hunnit duscha och tvätta piercingen. Fick ett klubblad rakt över naveln idag och det kändes kan jag säga... sved som fan. Just det, kom precis på.... det är 1:a december idag! Herregud, det är bara 23 dagar kvar till julafton. Här ska börjas köpa julklappar i massor! Har inte köpt en enda. Har heller ingen aning om vad jag ska köpa till vem. Imorgon fyller föresten min bästa vän Ida år. Grattis i förskott gumman! Har köpt henne en liten rosa tuggummiautomat. Hoppas hon inte läser detta, hahaha. Nu ska jag plugga spanska och sen titta på Desperate Housewifes. Har gjort ett litet kollage på tips på julklappar till mamma, pappa och syster/vänner. Enjoy! See ya bitches! Puss.




Kommentarer
Postat av: syster

då vet jag :D

2009-12-02 @ 19:23:41
URL: http://rrebeckalarsson.blogg.se/
Postat av: sandra

syster: men det är ju inte det jag har köpt/ska köpa till dig pundo! <3

2009-12-02 @ 20:31:35
URL: http://sandramariaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0