a long time ago in a land far away

Hallå. Dålig uppdatering på sistonde men det är så mycket med julen nu ju. Städa, pynta, baka osv. Idag städade jag mitt rum och sen var jag in till Gränby med mamma och pappa och julhandlade. Just nu sitter jag och lyssnar på high school musical låtar på spotify... hahaha. Länge sen. Imorgon blir det tidigt ! Jag och pappa tar bussen som går 06.52 till stan där jag ska till tandregleraren för 2:a gången. Vi ska snacka om hur vi ska göra med tandställning och hela den biten. Efter det traskar jag till Domkyrkan där vi på Fyrisskolan ska ha våran julavslutning. Rätt trevligt. Fast jag får alltid rysningar i kyrkor, ganska obehagligt faktiskt. Men det får funka. Det är ju ändå bara ungefär 1 timme. Nu ska jag borsta tänderna och sen sooova. Vi hörs. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0