fribiljett mot himmlen

Hejsan. Länge sen jag uppdaterade... tror jag. Har inte haft någon tid eller lust. Eller tid har jag haft hur mycket av helt av, men jag passar på att slappna av nu när jag kan. Imorgon tar jag hem Geografiboken och intensivpluggar tills på onsdag eller torsdag. Då har vi prov om människor, immigration, emigration och massa sånt där. Inte det roligaste precis. Idag har jag varit hemma från skolan. Kunde inte sova på hela natten utan vaknade flera gånger av en jävulskt värkande arm. Tog min sista Gardasilspruta igår och såna här biverkningar har jag aldrig fått. Iallafall hade jag fortfarande ont i armen i morse och mådde dessutom väldigt illa. Så mamma sjukanmälde mig och jag kastade mig i sängen igen efter en alvedon. Sov till 10.45, hur skönt som helst. Sen tittade jag på lite tecknat, vilket jag alltid gör när jag är sjuk, och gjorde lite lunch. Nu sitter jag här och mår mycket bättre. Funderar på att träna ikväll men vet inte riktigt. Kanske bara åker dit. Illamåendet sitter fortfarande i, men bara väldigt lite. Nej, nu ska jag fräscha upp mig lite. Kanske dra en borste genom håret osv... Haha, fräscht va? Vi hörs. Puss.
Klicka för att förstora bilden      Klicka för att förstora bilden
Ursnygga skor från www.have2have.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0