happy new year

Hejsan. Sista dagen på 2009. Det känns! Allt går så snabbt. Snart är det 2010... shit, det känns bra att skriva det. Jag känner på mig att 2010 kommer bli mitt år. Ska snart iväg och handla lite med cicci, de sista grejerna sådär. Köpte cider igår som vi ska ha, men det behövs ju lite saker att äta, dricka osv. Det kommer bli en super kväll. Ett perfekt avslut på ett lite sämre år. Jag har ett nyårslöfte.. faktiskt. Jag brukar aldrig ha sådanna. Men nu har jag ett perfekt. Jag ska satsa allt jag har och orkar på den kille jag ''gillar''. Det får helt enkelt bära eller brista. Haha, vi får se hur det går. Den som lever får se... eller hur? Nu ska jag slänga mig i duschen, göra chockladmask i ansiktet och fixa naglar och sånt. Ni får ha det så bra och gott nytt år! Puss.

Lägger ut en bild på vad jag ska ha på mig ikväll.
Känner mig lite tråkig med bara svart/vitt men det funkar det också, right?
Det enda som är färgglatt är väll den blåa klockan... hahaha.  






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0