hjärter dam

Hejsan. Var på Gränby med mamma och pappa idag. Vi kollade in rean och sen så käkade vi på någon italiensk resturang. Jag köpte mig ett par jeansleggings för 149 och sen så fick jag ett par uggs för ca 600:-. Dom har jag sprayat och jag ska ha dem ikväll när vi ska åka till min moster och morbror. Där ska vi träffa släkten på mammas sida för att äta julbord och ha trevligt. Just nu sitter jag här nästan färdig fixad... har lite kvar med sminket men tog en liten paus ifrån det ett tag. Ska snart gå och göra mig helt klar. Imorgon är det dax för första matchen i Storvretacupen (världens största innebandycup). Är taggad till tusen. Första matchen går av stapeln klockan 09.00, så det blir till att gå upp tidigt imorgon bitti. Ni får ha en trevligt kväll. Det tänker jag ha. Puss!

PS. Snart kommer jag även lägga in lite bilder som JAG SJÄLV har tagit. Vet att det har varit mycket dåligt med det... men nu när jag har fått en kamera ska jag försöka bli bättre med det!



bild tagen med min nya kamera.. love it!


Kommentarer
Postat av: kajsa

saknar er! :)<3

2009-12-27 @ 13:30:20
URL: http://kajsapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0