i natt kom isen över sjön

God jul allihopa! Fick ändå lite tid att knepa ihop ett inlägg. Blir bara ett kort ett. Som vanligt låg jag och vred och vände mig hela natten i väntan på att få gå upp och öppna någon julklapp. Somnade ändå till slut. Nu på morgonen har man blivit bombad med God Jul-sms, och jag har bombat andra, hahaha. Fick öppna 2 julklappar nu på morgonen, ett par urmysiga sockor och en jättefin sjal/halsduk. Nu börjar alltså det långa väntandet... först på att mormor och morfar kommer, sen väntar man på Kalle Anka och sen väntar man på att få öppna resten av julklapparna och allra sist längtar man efter Karl Bertil Johnsson och Svensson-Svensson. Sen är julaftonen över... sadface. Men jag har ändå den 26:e kvar. Wiiiee. Då är det som sagt lilla julafton. Längtar. Fast Storvretacupen börjar ju den 27:e för mig och jag har min första match klockan 9. Alltså är det samling 8.15. Haha, herregud. Jaja, det behöver jag inte oroa mig för nu. Vi hörs imorgon! Puss och God Jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0