idag är en bra dag

Tjenare. Ligger helt utslagen i sängen. Tanken var den att jag skulle idiotplugga när jag kom hem från skolan. Men så blev inte fallet. Har istället legat och chillat med datorn i knät och tiden har bara flugit iväg. Snart är det natt och sen är det morgon och då är det prov och då kan stackars lilla Sandra inte en gnutta. Låter bra , ha? Nej, känner att jag måste ta tag i pluggandet nu. Ordning och reda. Föresten, en fågel viskade till mig att eleverna på Bolandskolan får jullov imorgon. Vänta... WHAT?! Imorgon? Men vi då? Ska vi behöva plågas två dagar längre än dem? Inte det minsta rättvist. Jag ska börja på Boland... not! Vi hörs. Peace out. 


Idag får denna ursnygga man pryda bilden.  
Allas vår egna (egentligen bara min so keep your hands off)
Mikael Persbrandt aka. Gunvald Larsson !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0