jag känner efter om det här är att vara fri

Godmorgon. Vaknade rätt nyligen och ligger fortfarande kvar i sängen. Har haft en rad konstiga drömmar i natt. Den ena drömmen handlade om killen jag ''gillar''. Man vet aldrig riktigt vart man har honom om man säger så. Jaja. Idag åker jag in till stan med Cicci. Vi ska fixa de sista julklapparna inför imorgon - JULAFTON! Kan ni fatta det? Det är julafton imorgon... jag som nyss gick i shorts och linne. Tiden bara flyger förbi. Ikväll blir det istället för Lilla julafton med släkten, en uppesittarkväll med familjen. Vi i släkten på min mammas sida har haft som en tradition de senaste 17 åren (tror jag) att vi alla samlas hos någon av min mamma eller hennes tre bröder för julmat och klapputdelning. Nu är den morbror och hans familj vi skulle varit hos utomlands, så vi får fira Lilla julafton den 26:e istället. Inte mig emot. Ganska skönt med en lugn kväll omväxlingsvis inför julafton. Nu ska jag slänga mig i duschen. Vi hörs. Puss!


Mina fina tjejer <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0