jag menar jag har tur

Hola! Nu är det bara... ca 7 timmar kvar tills julafton! Och jag vill ha Lilla julafton ikväll! Inte den 26:e... har ändrat mig. Traditioner är till för att hållas, och jag är ju uppväxt med att vi i släkten träffas den 23:e och äter och har det mysigt. Det kanske är därför jag inte har någon riktig julkänsla. Jaja, idag var jag på stan med Cicci. Herregud, den galningen säger jag bara. Hon skulle ha kläder till imorgon och till nyår. Wiiieeeee, Cicci och jag kör på djurtema på nyår! Både hon och jag har en tight, kort klänning. Hon har zebramönster på sin och jag har leopardmönster. Dock är min med dragkedja, men det fungerar ändå. Haha, vi kommer se rätt tuffa ut... eller? Planerna börjar bli klara och vi tror vi ska vara i Årsta hos en kompis där. Det blir mys. Men väldigt många personer, runt 20 styckna. Haha, allt kommer bli kaos. Men det är det värt. Nu ska jag färga håret på min lillasyster som vill bli mörkare. Ha det bra! Puss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0