kom ihåg mig då

Hola a todos! Hur är läget? Kom precis ut från duschen. Skööönt! Innan det var vi i Morgongåva och spelade match. Vi behövde en seger för att gå om dom och komma upp i serieledning. Och vad gjorde vi? Jo, vi gjorde exakt det. Hur underbart som helst. Eftersom vi haft våra dispyter med dem, inget jag går in på, men visst var det skönt att vinna?! För min del blev det 2 mål. Mina ben var inte riktigt igång men det gick ändå helt hyffsat. De andra 3 målen gjordes av Andrea, Sara och Emilia. I omklädningsrummet hurrade vi för segern och alla berömde varandra och vi hade världens lagkänsla. Detta förtjänade vi! Nu kan jag leva på det resten av kvällen. Ikväll tänkte jag bara läsa igenom ett föredrag jag ska hålla på onsdag och sen äta gott och titta på någon mysig film. Låter som en urbra söndagskväll, för att inte tala om 2:a advent! Herregud, det är bara 18 dagar kvar till julafton. Hel knas ju! Tiden går fort som attan. Skönt iochförsig, men helgerna går på tok för snabbt. Skönt med bara 2 veckor kvar i skolan nu. Vi i SP1B ska ha ett välförtjänt lov! Vi har haft prov och läxor varenda vecka. Not so funny, right? Nej, nu ska jag gå och leta reda på mina mjukisbyxor och mysa gaalet i soffan. Vi hörs! Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0