meet me halfway

Hola amigos! Idag är jag glad. Today I'm happy. Estoy feliz hoy. Inget kan förstöra det, åtminstonde inte ikväll. Inte ens pluggandet jag håller på med nu, ska ha prov på ett kapitel i geografi på torsdag om Människorna i världen... och om inte ens det kan få mig på dåligt humör då förstår ni hur glad jag är! Ska dra på träning snart. Skönt. Längtar. Vi har föresten bestämt vilken cup vi ska åka på i vår och det blir... bambambambam - MORA! Vi drar till med något nytt för en gångs skull tänkte vi. Och sen går ju Örebrocupen (som vi brukar åka på varje år) samma dagar som slutspelen spelas. Och där ska vi ju definitivt spela. Well, nu ska jag fixa håret och sen leta reda på ett par byxor. Det lär ju behövas. Vi hörs. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0