pump it up

Hejsan. Kom hem från skolan för ett tag sen. Hade spanskaprov sista lektionen som gick helt okej. Var färdig på en halvtimme. Mötte sen Cicci och Ida och vi tog bussen hem. Idag ska jag bara chilla, funderar på att dra ut och springa men jag vet inte. Är lite sugen, men det betyder att jag måste ladda upp min iPod och jag vet inte om jag orkar leta reda på sladden. Hmm.. världens dilemma. Har ingenting att plugga på så det känns skönt, har bara svenskaboken vi ska läsa. Och det gör jag så gärna, Om jag kunde drömma är ju helt super! Ligger och ler för mig själv när jag läser den fan! Nej nu ska jag hitta på något att göra. Vi hörs! Puss.

Föresten, jag har bestämt mig- jag ska sluta tänka på honom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0