söndag 13.3.99

Godmorgon. Skönt med lördag och helg, eller hur? I helgen ska jag bara njuta av att vara ledig innan jag tar och hugger i sista veckan innan jullovet. I veckan har vi ett geografiprov och en bokredovisning på svenskan. Känns ganska lugnt ändå. Idag tänkte jag dra mig till vattholma för att titta på syrran när hon spelar match mot Midas i division 4. Rätt kul att se. Imorgon är det min tur, då spelar vi mot Vide på hemmaplan. Den matchen ska vi också vinna, helt klart. Förra gången vi spelade mot dem vann vi med 5-1. Rätt säkra siffror, och ändå var vi inte på topp. Men man vet ju aldrig, dom kan ju ha lånat in spelare osv. Nu ska jag ta tag i vardagsrummet som jag lovade pappa och mamma att jag skulle städa. Jag är bra snäll jag. Haha. Efter det blir det dusch och sen Vattholma som sagt. Vi hörs. Puss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0