storvretacupen

Hejsan. Long time no see. Har haft fullt upp med innebandycupen som började den 27:e och avslutades igår, den 29:e. Jag har spelat med mitt lag och för oss gick det inte särskilt bra... jag behöver inte gå in på några detaljer men vi kan mycket bättre än så. Min syster (som är 95:a) spelade med tjejer som är 6 år äldre än henne... alltså 90:or. Hon och några ifrån hennes riktiga lag spelade med 90:orna under cupen och för dem gick det rätt hyffsat. Men de åkte ändå ur rätt tidigt. Tror inte det gick nå vidare bra för något storvretalag överhuvudtaget. Men min syster får chansen den 2:a januari igen. Då spelar hon med sitt eget lag. Vi får hoppas att det går bättre då. Själv så ska jag sitta i sekritariatet på Bolandsskolan hela dagen den 2:a. Inte något vidare kul, men vad gör man inte för innebandyn. Hahaha. Nu ska jag snart äta, lasagne.. mh, pappas hemmagjorda. Super! Sen ska jag nog följa storvretas a-lag via internet när de spelar match i Falun. Hoppas det går bättre för dem än vad det gjorde för oss andra storvretalag. Vi hörs. Puss!


Kommentarer
Postat av: kajsa - foto

<3

2009-12-30 @ 20:19:31
URL: http://kajsapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0