tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen

En update från konserten i torsdags kanske ? Lars Winnerbäck!
Underbart, fantastiskt, makalöst... jag kan fortsätta och fortsätta men det finns inga ord för hur bra han var. Han dagen började med låten Järnvägsspår och avslutade med Elegi som extranummer. Helt extremt! När han sjöng Hugger i sten var alla i extas. Hela fyrishov hoppade och skrek. Inte nog med det... VI STOG LÄNGST FRAM OCH HAN TITTADE MIG I ÖGONEN! Jag var helt hypad dagen efter och kunde inte riktigt fatta att det var sant. Enligt mig är han den bästa live-artisten. Vilket performence. Vilka låtar. Vilken kille! Jag tänker boka flera konserter med honom, det är ett som är säkert.
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0