time to get tipsy

Halloj. Åh, jag är klar med julklapparna ! Fast det blev jag igår. Idag var det julavslutning i Domkyrkan, vi lyssnade på musik och sånt. Rätt långtråkigt... fast det var en tjej i 2:an som spelade Sweet Dreams av Beyonce på piano. Hur fint som helst. Verkligen! Jag vill också ha tålamod att kunna lära mig såna saker. Jaja, i nästa liv kanske. Haha. Innan avslutningen var jag hos tandregleraren där jag fick veta hur mina kommande 2 år ska se ut. Först ska jag få en typ av tandställning som sitter fast nere i käken och något som sitter uppe i gommen där uppe. Sen på natten så kopplar man på någonting runt nacken som går upp i tandställningen. Och shit vad jag blev rädd när hon visade den, herregud tänkte jag, ska jag gå runt med den där metallsaken i skolan och på stan... men så var det naturligtvis inte. Det ska jag ha för att mina käkar inte är som alla andras (hahahaha). De ska även dra ut 2 tänder för att alla andra tänder ska skjutas bakåt. Hon (min tandläkare) sa att om jag var riktigt duktig och noga så skulle det inte ta mer än 1/2 år. Rätt lång tid ändå tycker jag. Sen ska de börja fästa den vanliga rälsen. Den ska jag ha i ca 2 år. Jag kommer ha världens pain! Nej, nu är det sluttalat om mina tänder... ikväll blir det bara att chilla gaaalet i soffan framför en brasa och en mysig film. Låter bra va? Funderar på att springa ner och ta ett bubbelbad. Tror nog jag gör så. Peace out!

Btw, ni som inte köpt några julklappar eller som inte är helt färdiga... här har ni lite sista-minuten-tips
eftersom jag är så snäll ;)

Pappa
Underkläder är något man inte orkar slösa pengar på själv,
och det är ju faktiskt tanken som räknas... eller hur?

Mamma
Smycken uppskattas alltid!
Du kan lägga till en liten lapp där det står att du låter gravera in det
hon själv vill på halsbandet, om det går vill säga.


Syster
Återigen, sm


Bror
Köp någon snygg t-shirt med ett snyggt tryck på! Det uppskattas alltid, och det är välbehövligt.
Fina exempel finns på bl.a. HM, jack & jones, www.zoovillage.com osv.



Pojkvän/Flickvän
Köp 2 biobiljetter och bjud med dig själv! Säg att du även bjuder på middag innan.
Middag, bio... och därefter väntar en mysig kväll tillsammans.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0