vi är dem som du hatar en söndag på dagen

Hejsan. Vaknade vid 10 och satte fort på mig morgonsocken. Så himla kallt överallt! Sedan hjälpte jag pappa med julstädet. Mamma jobbar och Rebecka var på avslutning, och sen smet hon naturligtvis iväg till stan för att fika med sin kompis. Jaja, nu är jag iallafall klar. Det går faktiskt ganska så snabbt om man har musik på och tar lite i taget. Sitter just nu och äter jordnötter, haha. Är så himla lycklig över att jag inte är allergisk. Förut så reagerade jag på cashewnötter (och det gör jag troligtvis fortfarande, har inte ätit det sen dess)... men övriga nötter klarar  jag. Bara för att jag skriver det här så börjar det klia i ögonen, hahaha. Bad luck. Idag ska jag bara ta det lugnt, pynta lite i rummet och sen ikväll träna. Vi har bestämt att vi ska träna mest på straffar på träningen idag, efter det ska vi fika lite eftersom det är jul och sen skulle alla spelare få en liten julklapp ifrån klubben (Storvreta IBK). Undrar vad det kan vara. Nyfiken. Nej, nu ska jag fixa ihop någon lunch. Ha det bra! Puss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0