visa mig något jag aldrig sett förut

Hejsan. Sitter och myser framför tv:n. Mamma och Rebecka tittar på Anna Ankas jul... hmm, jag har inte riktigt fastnat för det än. Kommer nog inte göra det heller. Dryg brud! Kan inte beskriva nog om hur mycket jag retar mig på hennes röst. Har lite långtråkigt, så jag kör på någon slags lista. Ha en bra kväll. Puss!




Nämn något som gjorde dig glad igår: Tanken av att jullovet började idag
Vad gjorde du kl 08 imorse: Satt och pratade med min tandläkare 
Vad gjorde du för 15 min sedan: Fixade in nya låtar till spotifylistan
Det sista du sa högt: Kan du fatta va ?
Det senaste någon sa till dig: Haha, ja men jag älskar den
Vad har du druckit idag: Juice och vatten
Vad var det senaste du åt: Rom
Vad var det senaste du köpte: Mat
Vad är det för färg på din ytterdörr: Mörkbrun
Vad är det för väder hos dig nu: Snöigt och mörkt
Godaste glassmaken: hallonsorbet
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nja.. lite halvt sådär.
Sover du tungt: Ibland, men det beror på
Trivs du med ditt jobb: Jobbar inte, går i skolan... och där trivs jag !
Favoritklädsel: Tights och någon längre oversizad tröja
Favoritlåt just nu: Possibility - Lykke Li
Vad ser du om du tittar till höger: Julgranen
Vad gör dig glad just nu: Julafton på torsdag ! Jullov !
Vad ska du göra härnäst: Leta efter min kimono och sen titta på Trauma
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Rätt utråkad
Favoritgodis: Choklad eller surt godis!
Kläder just nu: Sammettights och svart tröja med paljettaxlar
Sommarplaner: Förmodligen Italien
Hur många kuddar sover du med: 1, får bara ont i nacken annars
Spelar du något instrument: Nej, har aldrig haft tillräckligt med tålamod för att lära mig.
Morgon eller nattmänniska: Lite av varje
Vad är viktigast för dig: Min familj och mina vänner
Är du kittlig: Haha, inte ett dugg... faktiskt
Snarkar du: Tror faktiskt inte så
Stjärntecken: Våg
Äckligaste insekten: Silverfiskar, spindlar, kackerlackor osv osv osv...
Längtar du mest efter just nu: Julafton och nyår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0