you can't see it through my chest

Hejsan. Sitter och fixar med mina spotifylistor. Tar bort de lite äldre och lägger till nya. Har även dragit ut pappret jag ska ha till föredraget på samhällskunskapen imorgon. Jag ska, tillsammans med Clara, Henrik och Adam, redovisa om Folkpartiet. Själva föredraget ska ta ca 5 minuter, så vi slipper stå och pinas under en längre tid. Ikväll är det träning, roligt. Sen ska jag hem och... ja, göra ingenting. Har inte något prov att plugga till, inga läxor att göra... jag kan nästan säga att det känns tomt. På ett mycket bra sätt! Nej, nu ska jag upp på rummet och fixa fram innebandygrejerna. Hare bra! Puss.


mitt älskade lag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0