you gotta clean up your look with all your lies

Åh, jag bara älskar såna här dagar då man har hela låååånga dagen på sig att ta hand om sig själv. Jag snackar hår, hud, naglar, ben ... you name it! Man har lite musik på, donar och går runt och tänker för sig själv. Hittills har ungefär halva min kropp blivit omhändertagen... jag har tvättat håret (lääänge), haft chockladmask i ansiktet, noppat ögonbrynen och rakat benen. Nu återstår naglarna, hudkräm och inte så mycket mer tror jag. Fast jag sätter inte på mig klänningen än... den får åka på precis innan jag går. Annars kommer det säkert komma en massa oidentifierbara fläckar på den, hahaha. Sätter istället på mig ett par jeansleggings och myströja och drar på mig uggsen när jag och Cicci ska vandra iväg till affären för att inhandla det sista.



Musiken som just nu går varv på varv medans jag tar hand om mig själv är;
I-rony - Sophia Somajo
Empire state of mind - Jay-Z
Russian Roulette - Rihanna
TiK ToK - Ke$ha
Possibillity - Lykke Li



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0