bellybutton piercing

Ciao. Beställde nyss tid för navelpiercing. Hoppades på en tid i helgen men nej, så blev det inte. Jag får istället snällt vänta in fredagen den 20:e november. Har, med lite råd, bestämt mig för ett silvrigt smycke. Är en aning nervös, men det går säkert bra. Ska ha med mig Cicci som moraliskt stöd. Tar ju piercingen på en fredag, och de dagarna dansar jag Street Krumping. Så den dagen hoppar jag nog över dansen. Kommer säkert göra lite ont. Just nu ligger jag och fryser. Det är ISKALLT! Ska sätta på mig lite varmare kläder och sockor och sen plugga historia med en kopp te. Låter inte så dåligt faktiskt. Nej, nu måste jag plugga. Ha det så bra! Puss.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0