get a life

Hejsan. Sitter här och är hur jävla förbannad som helst. Det är ett lag som skrivit att de till nästa möte med oss tippar på att vi ska låna in bättre spelare för att kunna vinna den matchen. De ifrågasätter också våra tränare och skriver att de aldrig skulle kunna förklara sånt för sina tjejer. Vadå förklara sånt för sina tjejer? Förklara vad? Vad? Det står inget i regelboken om att man inte får låna in spelare. Vi är endast 12 spelare i våran trupp och vi klarar oss inte på det eftersom det ofta blir någon sjuk. Våra tränare ''ersätter'' oss inte. De tillsätter extra styrka i truppen någon gång ibland. Inte för att vi ska vinna, utan för att vi ska klara av matchen. För att vi ska kunna njuta av att spela och för att vi ska kunna ha roligt. Jag är redan nu supertaggad inför nästa möte med dem, om ca 1 månad. Herregud, vad vi ska vinna då. Dom ska få se. Nu har det här förstört hela min kväll. Jag tänker sura hela kvällen. Fast jag har träning ikväll och jag kan inte låta det påverka träningen.

Nej, ni får ha det så bra. Puss.


Kommentarer
Postat av: Linn

Läste precis, vad fan tror han ?!

vilken *i*

2009-11-12 @ 21:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0