i'll be your paparazzi

Hejsan. Har nyss käkat middag, kyckling och ris som mamma gjorde. Hon har förövrigt piggnat till nu och ska jobba imorgon. Innan maten var jag upp till Konsum och inhandlade morötter och gurka som vi ska äta med dipp ikväll till matchen. Sverige - Italien, tv 24, kl 20.50 om jag inte minns helt fel? Jag kommer sitta bänkad, eller ligga bänkad rättare sagt. Jag är urtrött. Hade valmarknad i skolan idag där vi fick information om våra profiler, inriktningar och individuella val som vi ska göra vecka 50 resp. 3/4. Jag hade ju valt profilen juridik & kriminalteknik, men nu vill kommunen att vi ska göra ett omval för att vara riktigt säkra typ. Jag fick nys på en annan profil som är företagsekonomi, låter hel kul! Men verkar vara rätt mycket arbete utanför skolan och så. Jag fortsätter nog på mina kriminalspår. Nej nu ska jag fortsätta läsa Om jag kunde drömma. Jag är helt efter jag vet, men jag har sett filmen och alla säger att boken är så mycket bättre. Jag ska kolla om det är sant. Dessutom ska vi ha läst klart en valfri roman och gjort ett antal uppgifter i svenska A tills vecka 51. Så det passar utmärkt. Det gäller att ligga i. Vi hörs! Puss.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0