jag får liksom ingen ordning på mitt liv

Jag har gjort ett misstag, ett stort jävla misstag. En natt. Ett sms. Ett misstag. Vafan skulle jag erkänna för. Det är bara helt onödigt, det är ingen mening med det. Jag vet ändå att det aldrig kommer fungera. Helvete. Det hade varit bättre om jag bara hade struntat i att säga det till honom. Bara låtsats som ingenting. Men jag kan inte få det ogjort. Kanske lika bra att han vet? Detta har fått mig på konstigt humör hela dagen. Tankar, tankar och ännu fler tankar. Varför ska allting vara så svårt för?

Håller på med historialäxan där vi ska skriva om Jeanne d'Arc. Intressant! Not. Jag orkar inte. Helt drygt. Jag fastnar ändå bara framför facebook och spotify. Jaja, ska fortsätta skriva om den där ointressanta kvinnan. Sen blir det spanskapluggande. Wish me good luck! Puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0