me gusta mucho

Tjena. Sitter (läs ligger) och pluggar. Läser om Politiska Ideologier. Inte kul nånstans. Men efter det här provet har vi bara chillprov kvar fram till jul. Typ spanska och så. Inte alls svårt. Har alltid haft väldigt lätt med spanska och med språk överhuvudtaget. Gick ut 9:an med MVG i betyg, och det MVG:et är jag väldigt stolt över. Värre är det med NO-ämnena och matten. Jag fattar ingenting. Helt seriöst, jag bokstavligen suger på det! Jaja, vad händer annars? Nej ingenting speciellt. Min mobil fortsätter att falla i bitar. När jag tog upp den ur fickan imorse så var knappen man styrde med borta (YEES!). Hur ska jag klara mig nu tänkte jag, men mina naglar kirrade biffen! Nu ska jag försöka mig på att skriva ett känsligt men väldigt värdefullt inlägg. Jag kan lova - Mina tårar kommer rulla. Puss.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0