saturday 7

Tjenare. Sitter här nybadad och och färdig med kläder, smink och allt det där. Ska nämligen snart till min äldsta vän. Inte äldsta till åldern, utan den kompis jag hållit ihop med längst. Ida. Vi har hållit ihop sen vi båda var tre år, alltså 13 år snart. Jag tror du läser det här Ida; Jag älskar dig, mer än någon annan. Du kommer alltid kunna lita på mig, kom ihåg det! Familjen följer med eftersom mina föräldrar och hennes föräldrar har fått så bra kontakt under dessa 13 åren. Våra syskon med. Så det ska bli jättetrevligt. Ska äta där och så. Blir jämt så god mat där. Men det blir nog inte sådär jätte sent. Ska upp vid 9 imorgon och åka till Västerås. Där spelas SM för 95:orna. Min syster alltså. Så jag åker dit som supporter. Det ska nog säkert gå bra. Alla föräldrar och syskon osv. har fixat ett par assnygga gråa pikétröjor där det står med svarta bokstäver Stolt supporter till Storvreta f-95. Skit snyggt. Så den åker på imorgon med. Sista matcher börjar runt 3, sen åker vi snabbt hem så jag hinner slänga i mig någonting och sen är det min tur. Det är match. Jag är taggad till tusen redan nu. Har ju inte spelat på 3 veckor. Nu måste jag fixa det sista bara. Vi hörs imorgon kväll kanske. Puss.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad gullig du är, det här piggade verkligen upp!

du är fantastisk, ska bli kul att ses på lördag! <3

2009-11-18 @ 16:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0