the fashionator

Hejsan. Har haft en supermysig dag med mamma. Vi åkte in till stan med tio över tolv bussen. Vi gick direkt till HM där dom har fått in sin Jimmy Choo - kollektion. Det fanns mycket fint kan jag lova! Köpte dock ingenting ifrån just den kollektionen, men köpte ett svart/vitt linne. As snyggt. Vi köpte nya gardiner till vardagsrummet, jag köpte en mössa med en rosett på, mamma köpte mössa + halsduk/sjal, sen köpte vi massor av mer saker. Det är farligt när jag och min mamma är i farten! Vi åt ceasarsallad på Panini, hur gott som helst. Där träffade vi även mina kusiner, as länge sen vi träffade dom. Nu tänkte jag plugga lite geografi, måste få minst ett G på provet på tisdag... annars är jag nog körd. Imorgon bär det av till Arlanda, ska titta på mitt lag som spelar match. Det ska nog gå bra utan mig också, hahaha nejdå. Jag är säker på att det går så bra så. Nu - geografiboken väntar! Puss.




Kommentarer
Postat av: Sara

Mycket fin blogg!:)

2009-11-14 @ 22:53:00
URL: http://weloveandhate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0