time can bring you down

Hejsan. Filmen igår var helt super! Och herregud vad han är snygg! Helt sjukt, jag fattar inte. Varje gång han visades utan tröja tittade jag på Cicci och log brett. Fyfan vad han är snygg. Snygg snygg snygg! Själva filmen var helbra, fastän slutet var lite överaskande och jag kommer nu att gå och undra över hur det kommer gå i väntan på den 3:e filmen. Efter filmen gick jag och mötte mamma på stan, vi tog en fika på Waynes Coffee och sen köpte vi sallad från Cupido till mig och Rebecka, mamma köpte sushi och till pappa köpte vi pizza. Tittade lite på idol och sen gick jag och la mig runt halv elva. Hur trött och nöjd som helst. Idag bär det först av till Gränby med mamma och Rebecka. Ska köpa present till Ida som fyller år på onsdag och sen så ska jag kolla på väskor. Måste verkligen ha en ny. En större. Förövrigt har jag idag kommit på att världens snyggaste snygging fyller år på samma dag som mig. MIKAEL PERSBRANDT! Han slår Rpattz med hästlängder! Då förstår ni hur snygg jag tycker att Persbrandt är. Nu ska jag gå och leta reda på ett par strumpor. Vi hörs. Puss!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0