tu eres mi vida

Men tjenare. Har inte uppdaterat något på hela helgen. Har bara slappat och tagit det lugnt som bara den. Hur skönt som helst och det behövdes kan jag säga. Känner mig mycket piggare nu än vad jag gjort på länge. Skoldagen var super, kanske på grund av att den var så kort? 08.45 - 10.30. Våran engelskalärare var tillbaka men skulle till läkaren vid elva så vi fick sluta tidigare. Ska snart in till stan med pappa och kolla på nya glasögon. Mina glasögon som jag har nu är tyå från stenåldern. Inte för att jag använder dom till annat än hemmakvällar eftersom jag använder linser när jag går ut, men det kan ju vara kul att ha ett par snygga bågar. Kanske får hem 2... vi får se vad pappa säger. Just nu sitter jag och kollar på Sällskapsresan. Not so funny eftersom jag sett den ett 1000-tal gånger. Men det duger för nuläget. Ska gå och hämta ett äpple nu. Vi hörs. Puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0