am I in love ?

Ja ... jag tror fan att det är så. Herregud. Att jag ens orkar. Dagen idag har iallafall varit helt okej. Hade matteprov första lektionen, sen hade vi samhällskunskap och då satt vi bara för oss själva och pluggade inför redovisningen imorgon. Så man kan ju lugnt säga att min dag har varit rätt chill. Det är ju i och för sej alla mina måndagar.. och tisdagar också för den delen. Jag har det chill hela tiden! Jag är på as bra humör, imorgon behöver jag inte plugga mer på ett tag - har haft prov i de flesta ämnena de två senaste veckorna så det lär ta ett tag innan det kommer nya prov. Hoppas jag iallafall. Funderar på att baka någonting. Kanske kladdkaka. Vi får se. Sen ska jag även gå igenom samhällskunskapen några gånger så att jag kan det ordentligt. Köpte nya skor igår. Dom är i svart mocka, med nitar på skaften eller vad man säger. 595:- på Skoaugust.. jag är jättenöjd. Just det, riskerar även en IG-varning på geogragin... provet i fredags gick åt helvete. Kul. Nej nu ska jag sluta deppa och göra någonting roligt innan allvaret börjar (pluggningen). Ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0