care about yourself

Hejhej. Sitter här helt sönerdeppad. Har nyss fått reda på vilka matcher jag ska stå över i mitt lag eftersom vi är 4 93:or och man bara får använda sig utav max 3 i en och samma match. Jag står över ALLA matcher mot Arlanda, alla - tre stycken. Dom jag mest av allt gillar att spela mot. Där är det jämnt och det blir en bra match utav det hela. Mot alla andra lag är vi nästan överlägsna och vi vinner ganska lätt. Det är inte lika roligt som en jämn match. Inte alls.

Jag själv har redan nya planer för nästa säsong, men de tänker jag inte dela med mig utav ännu. Ingenting alls planerat. Men jag har tänkt.

Nu ska jag gå och leta reda på mina tofflor. Ha det bra.
Btw, imorgon åker jag till Stockholm för att vara supporter till min syster Rebecka och hennes lag när de spelar cup där. Så det blir inte mycket uppdatering då inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0