depri

Tja. Slänger iväg ett depri inlägg. Är så jävla deprimerad så det finns inte. Vill ni veta varför ?

 - jag måste läsa klar en bok tills imorgon, har ca 100 sidor kvar.
 - jag måste plugga tråkig spanska, har prov imorgon. har inte ens börjat plugga på det än.
 - jag måste plugga en massa sidor i geografi, har prov på fredag. har inte ens börjat på det heller.
 - jag måste börja att förbereda mig lite smått inför tisdagens samhällskunskapsredovisning.
 - jag har ont i ryggen, ögonen och fingrarna.
 - jag känner att vintern verkligen är på väg, det var ca -4 grader imorse.
 - jag ville med mina kompisar på höstmarknaden idag, men kan inte pågrundav allt pluggande.
 - jag irriterar mig på allt och alla just nu.


Skoldagen gick ändå helt okej, två lektioner så det var skönt. Fick tillbaka samhällskunskapsprovet vi hade i förra veckan, 31/43 - VG. Tre poäng ifrån MVG ... jag är rätt nöjd.

Nu har Bokhandlaren i Kabul (boken jag måste läsa ut) och jag lite tid för oss själva - jippie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0