beautiful dirty rich

Ciao amigos! Jag håller på och bakar bullar samtidigt som jag pluggar en aning. Medans bulldegen nu ligger i en bunke för att jäsa så håller jag på och fifflar med min iPod touch ... jag har ingen jävla aning om hur man för över musik. Gjorde det förra veckan men nu fungerar det bara inte. Och det är så jävla varmt i mitt rum just nu, jag dör. Paus. Sådär ja, mycket bättre. Öppnade fönstret. Så är det någon klipsk person som vet hur man gör med musiken och iPoden så hjälp mig, snälla. Jag kan inte sitta och lyssna på fyra låtar hela tiden. Hur kul är det liksom? Nej precis. Har en väldigt fullspeckad vecka med mycket pluggande och väldigt mycket av allt. Men nu ska jag äta. Ha det bra, och ta gärna en titt på mitt schema.. någon som vill byta ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0