grissjuk ?

Halloj. Ringde nyss pappa och sa att han skulle köpa chokladpudding med sig hem. Är sugen på det. Speciellt nu när jag är sjuk.

Jag:
- har ont i halsen
- har ont i näsan
- min näsa rinner
- mina ögon sticker
- jag hostar hela tiden
- jag mår illa
- hela kroppen gör ont
- mina öron susar
- jag har väldigt dåligt tålamod just nu

Behöver jag ens fortsätta? Svininfluensan kanske? Jättedrygt att vara så här genomförkyld. Helt värdelöst. Nu ska jag gå och söka lite sympati hos mamma, hon ska tycka synd om mig. Mohahaha! Neej, jag driver. Nu ska jag gå och leta reda på mina mikrotofflor (såna tofflor man kan lägga i micron så håller dom värmen i ca 2 timmar - lovely!) Ha en bra kväll. Jag ska föresten se nya Wallander Prästen ikväll, någon som sett den - sevärd? Det visar sig.


Kommentarer
Postat av: Fredrik Frisören

Ha en fin fin dag ;)

2009-10-27 @ 11:34:12
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0