huvudvärk

Godmorgon. Har en sprängande huvudvärk. Inte kul någonstans. Men fyfan vad skönt det är med lov! Bara slippa skolan och chilla hemma. Veckan är något så när färdigplanerad. Idag och imorgon (tisdag) händer absolut ingenting, ska nog försöka höra av mig till Ida och fråga om hon vill träffas lite. Onsdag åker jag, Rebecka och Pappa till Farmor i Gävle. På torsdag och eventuellt fredag åker jag till Stockholm för att kolla på Rebecka när hon spelar cup där. På fredag kväll ska jag och några tjejer dra ihop någonting... någon maskerad av något slag. Lördagen kommer spenderas i Gamla Uppsala hallen för Rebecka spelar USM där. På söndag ska jag bara ligga hemma och deppa för att skolan börjar igen på måndag. Nya tag! Under denna veckan ska jag också försöka få in lite historiapluggande också. Vi får se hur det blir med det. Nu ska jag ner och ta mig ett låååångt bad. Ensam hemma också. Tänk om jag blir dränkt?! Nej, nu ska jag tänka positivt. Ha det bra!








Kommentarer
Postat av: FotobyDenise [O R D & F O T O]

Hur är allt med dig?:)

Fin blogg btw;)

Ha en bra dag

KRAM

2009-10-26 @ 11:50:46
URL: http://fotobydenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0