i've been into you - monday to friday

Hej. Superdag. Bara chill lektioner och slutade elva. Btw, I'm free ! Har inga prov på ett tag nu ... hoppas jag iallafall. Var med Cicci till VC nyss för hon skulle ta gardasilsprutan, hon var jätterädd. Men allt gick så bra så, tills vi kom till ungefär biblioteket när vi plötsligt insåg att båda fortfarande hade de blåa skoskydden på. Något bara jag och Cicci lyckas med ? Jaja, alla är vi dömda att misslyckad ibland. Även fast Cicci och jag är näst in till perfekta ... eller ? Ikväll ska jag iallafall träna och sen ska jag bara njuta av att inte ha några läxor/förhör/prov eller någonting. Just det, jag och några till har lite planer inför lördagkväll. Ska bli kul. Nu ska jag leta rätt på träningsshortsen. Sen ska jag äta något mellanmål och sen sticker jag iväg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0