just pretend

Hej. Kom hem från stan precis. Var där med mamma och pappa och skulle kolla lite. Köpte ett par jeans och lite sånt. Mamma bokade precis tid för svininfluensasprutan. Gosh, jag gillar inte sprutor egentligen. Men håller ju på med gardasilsprutorna och det är inte så farligt. Ska ta min tredje och sista i decdember. Då är det fritt fram som Cicci säger. Haha nej. Nu ska jag ner och duscha och sen fixa mig. Btw, mina planer inför kvällen sprack. Det gick inte för någon av oss. Vi ska ta det nästa helg istället tror vi. Ikväll stannar jag hemma och har gäster istället. Minst lika trevligt... eller ? Jaja, nu - duschen !



Kommentarer
Postat av: FATMA | sångerska

The Host är mycket bättre än Twilight böckerna, håller du med mig? ;D

2009-11-03 @ 17:16:43
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0