live as there was no tomorrow

Hallå. Har varit en as lugn dag i skolan. Inga lektioner vilket var lite drygt men det funkade. Vi gick och kollade på lite olika filmer, lyssnade på en massa uppträdanden och käkade lunch. Imorgon börjar vi tydligen 8.45 för att vi ska starta med en debatt i aulan. Har ingen aning om vad som menas men det visar sig nog. Ska dra på mig träningskläderna och sen sticka ner till idrottshallen och först titta på Rebecka som spelar match och sen direkt efter så tränar jag där... perfekt timing. Resten av skolveckan är as lugn, har inga prov och så men man har ju hört andra skolor som drar på som fan nu precis innan höstlovet. Det slipper min kära klass. Vi ska bara gotta oss i att vara relativt lediga. Nu ska jag leta reda på mitt läppsyl och sen dra på mig shortsen. Im off. Btw, ska också passa på att säga grattis till min halvkusin Anna. Grattis på 16-årsdagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0