rejält förkyld

Hejsan. Sitter här med näsan igen täppt och rinnandes. Halsen rosslar likt en gammal bilmotor. Öronen tjuter och ögonen kliar. Hatar att vara såhär förkyld. Det är verkligen det värsta som finns. Men som tur är har jag min fina Cicci som ska muntra upp mig idag. Hon kommer snart och sen ska vi ut och gå lite. Tänke bege oss till Ärentunahallen och kolla in lite matcher om det finns något sevärt (varje gång Cicci och jag tittar på match så koncentrerar vi oss mest på vem som är snyggast osv.), så när jag säger sevärt så menar jag något snyggt. Och det finns det ju oftast. Nu ska jag ner i duschen och sen på men valnötsansiktsmask. Huden blir SÅ mycket mjukare, jag lovar. Ha det bra.



Inte utan dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0