relax , take it easy

Hejhej. Sitter och tittar på tv med mamma och pappa. Rebecka är nere vid datorn. Har nyss käkat skinksallad som pappa gjorde, jättegott faktiskt. Beställde, för bara några sekunder sen, en pälsväst. I love it! Hur fin som helst och helt perfekt nu till hösten. Känner mig sugen på en kopp te nu, tror jag ska fixa en sådan till mig och min kära mor. Pappa ska iväg till någon kompis. Imorgon börjar vi 9.30 och har någonting som heter Fyrisdagen vilket innebär inga lektioner. Me so happy! Fast det blir en aning längre dag. Men det jämnar nog ut sig på något sätt. OM jag är pigg nog för skolan imorgon vill säga. Nej, nu ska jag gå och koka vatten till teet. Lägger upp en bild på min nybeställda väst. Take care!

Vila - Wonder Fur




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0