when everything feels like a movie

Godmorgon. Vaknade runt åtta idag. Inte okej! Det är ju för fan lördag, lov, sovmorgon. Vet inte vad det har tagit till mig, jag som brukade sova till elva-tolv förut. Det tar sig nog under lovet. Idag har jag bara ''mysplaner''. Går just nu runt i huset och plockar lite, dammsuger och torkar och så. Jag och Rebecka gör detta för att göra pappa glad. Mamma åkte i morse till Stockholm med sina kompisar. Dom skulle kolla på musikalen Cats. Efter städandet ska jag ta mig en lång och välbehövlig dusch och sen på med ansiktsmask, body butter och allt sånt. Sen drar jag ner till stan för att möta min fina vän Ida. Vi ska fika och kolla runt lite. Lägger upp några låttips, perfekt städmusik. Nu ska jag fortsätta med köket. Vi hörs!


Kanye West - Diamonds
David Guetta feat. Kelly Rowland - When love takes over
Lilly Allen - Fuck you
Flo Rida feat. Will.I.Am & Fergie - In the Ayer
Erik Hassle - Dont bring flowers when Im dead
Chris Brown - With you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0