i was once like you are now

Hola. Stängde ner den gamla bloggen, dont know why. Pallade den inte längre, bara drygt. Så nu börjar jag på ny kula.. säger man så ? Anyway. Skoldagen har varit helt okej, måste säga att man har rätt skön klass. Så himla mycket prov och sånt bara, hade historiaprov idag.. gick väll helt okej tror jag. Kändes så iallafall. Skönt med två extra dagar till helgen nu, och på fredag fyller jag ju 16 också. Nej, nu ska jag fixa lite med designen på bloggen. Puss.





Ni får en bild på min klass, SP1B.


Kommentarer
Postat av: ida-mathilda

sandra: det borde du göra, det är grymt snyggt :D

2009-09-23 @ 19:49:12
URL: http://ballongparaden.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0