lev livet fullt ut

Godmorgon. Sitter här färdigduschad med mina nya wesc-hörlurar på.. sjuukt bra ljud! Vaknade runt åtta. Det är helt sjukt tidigt för att vara helg ju... bara för att man vänjer sig att gå upp runt halv sju på vardagar blir det som en vana. Drygt som bara den. Ska in till Gränby med mamma snart, ska köpa lite saker inför ikväll. Ska över till min morbror och moster och äta någon buffé. Min kusin och hennes pojkvän har kommit från Arboga och kommer också vara där ikväll. Mysigt. Nej nu ska jag gå och leta fram lite kläder och sminka mig. Ha det bra. Puss.


Kommentarer
Postat av: Leia

Hej hej!



Hur är det?? =)

2009-09-26 @ 14:45:15
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0