sweet sixteen

Godmorgon. This is now a sixteen year old girl writing! : D
Blev väckt tjugo över sju imorse.. mamma skulle jobba så familjen sjöng för mig och jag fick presenter. Av Rebecka fick jag en tröja och ett par örhängen och av mamma och pappa fick jag bl.a. en Ipod touch. Den har jag suttit och lekt med nu sen jag vaknade. Hur skön som helst. Min nya älskling! Mormor och morfar kommer runt tre och firar mig. Och det är dom ända som kommer idag, eftersom jag ska på USM-uttagning vid fyra-halv fem. Så resten av släkten kommer någon annan dag. Ida kommer nog föresten också, runt ett kanske. Har lovat henne tårta och kakor i mängder. Ska åka och handla med pappa snart. Nu ska jag återgå till min älskling (Ipoden). Ha en bra dag, för det kommer jag verkligen att ha! Puss.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0