we are the story of the impossible

Godmorgon. Vaknade ungefär nyss, men har hunnit äta frukost och måla naglarna. Ska strax ta en dusch. Vid tjugo över elva ska jag ner på stan med Ida. Vi ska luncha och kolla lite.. fyller ju år imorgon så det är bra att kolla upp det man vill ha. Mamma skylle tydligen köpa presenter åt mig idag.. Hihihi, blir säkert sugen på att rota i garderoben senare ikväll men det ska jag försöka låta bli. Då blir det ju inte roligt imorgon... eller ? Har önskat mig en Ipod touch. Så vi får se om jag får den, men det tror jag nästan. Well, nu ska jag ner i duschen. Jag bloggar lite senare. Puss.



Min absolut bästa vän Ida, alltid lika glad att ha dig gumman.


Kommentarer
Postat av: mimi =D

Hejhej!

Allt bra? =)

2009-09-24 @ 12:59:12
URL: http://mimigustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0