behind the door, there's peace I'm sure

Hejsan. Sitter ute i en solstol på verandan i solen. Gilla gilla gilla! Tänkte bara ta en lugn förmiddag eftersom jag spelar match ikväll och jag pallar inte anstränga mig med någonting nu innan. Nej, det jag gjorde igår räckte. Egentligen så är tanken den att jag ska skriva på en uppsats men jag har ingen jävla aning om hur jag ska börja inledningen. Usch, hatar att skriva början på en uppsats. Alltid det svåraste. Men jag måste ju göra det... sista inlämningstiden är på söndag kl 22.00 (alltså om en vecka). Så jag har ju en vecka på mig, men under den veckan ska jag göra engelska nationella, skriva spanskaprov, skriva på en svenskauppsats så jag kommer ha fullt upp. Och tillråga på allt så är det valborg på fredag, herregud hinner jag med det? Som fan att jag gör! Astaggad ju. Måste försöka mig på uppsatsen nu, vi hörs! Puss.

FÖRSTA HUMLAN FÖR I ÅR SATTE SIG NYSS PÅ MITT BEN - PANIIIIIIIIIIK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0