dit you know...

att jag vill – ha sommar nu!
att jag mest lyssnar på – the voice när jag är inne på datorn
att jag pratar – ofta och väldigt snabbt
att jag inte gillar – falska människor och människor som tror att dom är något dom inte är
att min bästa vän är – så otroligt bäst
att min första riktiga kyss – var rätt fin
att jag avskyr när folk snackar – om sånt som dom inte vet ett dugg om
att kärlek är – jobbigt just nu
att jag gillar att – vara lycklig
att jag alltid kommer att – försöka vara positiv (?)
att jag är hemligt förälskad i – killar med lite längre hår
att sist jag grät var - för någon dag sen
att min mobiltelefon är - alltid med mig och jag kan inte vara utan den en minut
att när jag vaknar på morgonen – kollar jag vad klockan är och suckar
att innan jag går och lägger mig – kollar jag vad klockan är och somnar
att idag har jag – varit ute på en promenad med Cicci
att jag just nu tänker på – att jag är hungrig, har inte ätit lunch än...
att i kväll ska jag –  äta påskmiddag
att i morgon kommer jag – åka till några vänner till familjen och fortsätta äta påskmat
att jag verkligen vill – ha någon att dela allt med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0