he's my baby

Hehe, kunde inte hålla fingrarna borta från tangentbordet så nu sitter jag här igen framför bloggen. Jag har inte tillräckligt mycket viljestyrka för att kunna lägga bloggen på hyllan ett tag, så den får snällt följa med ett tag till. Har just ätit lite soppa, ganska gott... men tråkigt. Ikväll blir det en tripp till Fyrishov. Jag och Linn tänkte åka in och kolla när Storvreta sopar banan med Warberg... eller? Har ingen aning om hur matchresultatet blir men jag hoppas självfallet på storvretavinst. Tror nog att jag ska sova en liten stund först, bara 15-20 minuter och medans ladda batteriet till mobilen. Ja, låter super det ! Vi hörs nog imorgon. Puss.




Kommentarer
Postat av: kajsa

sv: ja , vi hade de super ! :D

ja verkligen! <333

2010-04-05 @ 22:46:57
URL: http://kajsapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0