I hate that I care for you

Hallå. Var in på storvretamatchen igår kväll. Storvreta-vinst med 5-4 efter sudden. Grymt bra! Det behövdes verkligen. Jag och Linn gick på högvarv hela matchen. Nu leder S med 2-1 i matcher och om dom vinner på torsdag så blir det SMfinal i globen. Skoja inte att jag ska dit! Jag och Cicci är astaggade! Just nu sitter jag här helt proppmätt efter att jag gjort egen lunch. Eftersom jag är hemma själv så fick det bli spagetti och carbonara (har ingen aning om hur det stavas). Sitter och tittar på Livräddarna på Bondi-beach. Så himla bra... och badvakterna är ju inte lite snygga heller, hähä. Ikväll blir det träning, grymt skönt! Har inte tränat innebandy på en vecka nu. Uscha. På torsdag har vi träningsmatch i Rasbo och på lördag är det slutspel. Innebandyvecka igen alltså, kul ! Nej, nu har jag lovar pappa att plocka reda på köket lite. Vi hörs! Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0