jag hörde men vad var det dom sa?

Tjeeeena. Sitter i köket och gör pappa lite sällskap medan han gör maten. Dagen har mestadels spenderats på Thuns där jag fick ett par converse och en foundation. Jag är helt seriöst kär i mina nya converse, gröööna! Sen åkte vi hem och spenderade ett antal timmar i solen. Jag grävde bort två stora kullar på gräsmattan och sen så hjälpte jag mamma med att klippa ner en massa grenar på våra träd. Pappa byggde nytt ''staket'' runt bärbuskarna så jag antar att vi har fått en massa grejer gjorda här hemma. Efter det åkte jag och pappa iväg och jag körde bil för första gången! Trodde det skulle vara svårare, det fungerade faktiskt ganska bra. Fick motorstopp typ två-tre gånger men för att vara första gången så gick det super sa han. Hähä, naturbegåvning eller? Nej, ska hjälpa pappa lite nu. Vi hörs! Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0